Stalker!

Idag hände något bland det läskigaste jag har varit med om på länge. När jag hade gått av bussen i Lidköping åkte en vit Volvo förbi mig och den vände nästan direkt. Efter det så åkte bilen efter mig hela vägen hem. Jag blev sjukt rädd och ville inte gå hem, för jag var rädd att äcklet i bilen skulle få reda på vart jag bodde. Så jag gömde mig bakom en buske för att sedan springa för livet till dörren och låsa in mig i kollektivet. Ångrar att jag inte skrev ner registreringsnumret, men var så chockad över vad som precis hänt att jag bara ville komma in i säkerhet. Tror nog att paranoian efter det här kommer att ta några dagar att komma över!

Kommer att se mig över axeln för en sån här bil närmaste tiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0