Bara en massa promenader

Igår var jag med JB på kvällen. Vi mötes upp efter att hon slutat jobbet och tog oss en promenad vid vattnet. Sen gick vi hem till mig och satte oss och började kolla lite på kartor och planera vår resa till Vietnam lite. Gud vad jag längtar, man blir ju helt sjuk av att gå och vänta på nått så underbart.
Ikväll skajag umgås med Maddis är tanken och om vädret tillåter så blir det promenad även ikväll. Imorgon ska jag och JB på "afterwork", men eftersom hon slutar 21 så blir det en väldigt sen "afterwork". Ska bli kul att gå ut och ta en drink, var typ evighter sen sist känns det som.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad mysigt det låter!Jag vill också insupa en drink med Er! Men det får vi ta sen :)

Jag försöker ju att blogga så gott det går det är bara det att jag är så trött. måste komma in i det här lite bättre :P

Just nu så sitter jag och läser in mig väldigt mkt på Skansen och verksamheten och gör egentligen bara en massa småärenden. Fast jag börjar att få lite ansvarsområden vilket känns sjukt bra så här tidigt in i praktiken. Och idag fick jag sitta med i ett möte med SÄPO :O Så då känns det helt OK att få springa ärenden ;) ;) Hur går det för Dig!? Gettunga på Dig Du!

2011-05-19 @ 21:03:00
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0