Kvinnorna i mitt liv ;)

Denna vecka började praktiken för de flesta i min klass. Jag börjar min nästa vecka så jag har en veckas semester nu. Tänkte berätta vart mina några av mina vänner är. Dels för att jag har fått några frågor om vilka de är, eftersom jag oftast använder mig av smeknamn eller deras initialer. Så nu ska jag sätta ansikten till namnen.

MJ heter egentligen María-José. Hon ska ha sin praktik på Bjertorps slott. Men kommer att bo kvar i Lidköping så vi kommer förhoppningsvis att umgås en del i sommar.

 

Jessica B aka JB. Hon ska ha sin praktik på Hotell Läckö i Lidköping, så det kommer bli en hel del luncher ihop med henne i sommar. Plus att det är den här sköna donnan jag ska resa med innan vi åker till Nya Zeeland. Vi ska även bo ihop när vi är på Nya Zeeland.

 

Madde eller Maddis heter egentligen Madeleine. Hon har sin praktik i Mariestad för Biosfärskontoret, men kommer att vara en hel del i Lidköping så det blir en del luncher och promenader med henne.

 

Och så tjejerna som lämnat Lidköping för att göra sin praktik på annan ort.


JJ också känd som Jessica J. Kvinnan från Stockholm som har flyttat tillbaka över sommaren för att göra sin praktik på Skansen. Jag och Maddis har planer på att åka upp och hälsa på henne i sommar. Efter sommaren kommer hon och jag bli roommates när hon ska flytta in hos mig, vilket betyder att det kommer bli en del spelkvällar och att jag kommer få sällskap när jag tittar på vem vet mest.

 

Jeanette, kvinnan utan smeknamn. Vi kallar henne ibland för Ungraren ibland. Hon är ungrare och det är just i Ungern hon håller hus över sommaren. Hon ska ha sin praktik på en hästgård. Och jag kommer att sakna henne som bara den. Jeanette ska även bo med mig och JB på Nya Zeeland.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka sköningar, tänk om man hade turen att känna dem där töntarna ;)

Jag kanske har lyckats övertala min JB (höhö) att åka till Falkenberg iaf ;) annars kommer jag utan manligt sällskap :D

2011-05-04 @ 20:16:07
URL: http://jessicajantti.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag pratade kort med min handledare på Skansen igår oc jag tror det kommer bli kanoners faktiskt! Vi ska börja med måndagsmöte och jag ska få introduceras till alla programproducenterna som det så fint hette, hehe. Saknar du Einar än? HÖHÖ

2011-05-05 @ 14:10:34
URL: http://jessicajantti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0