Jag fortsätter kämpa på

Gårdagen var ingen höjdare för min del mådde inte alls bra så jag spenderade i stort sett hela dagen i sängen. Men med ett undantag, tog en liten promenad till ICA och köpte ett gravljus och sen vidare till kyrkogården. Min familj brukar alltid åka till kyrkogården på alla helgona och tända ljus. Men eftersom jag inte vara i Skövde i helgen så fick jag gå ensam. Det är så sjukt mysigt på kyrkogården med alla tända ljus. Tyvärr är jag sjukt paranoid och rädd för kyrkogårdar när det är mörkt så det fick bli att jag gick dit när det var ljust. Haha.

Jag fick denna bild av pappa senare på kvällen.



Just nu sitter jag på skolan och jobbar lite med Destinationsutveckling. Sjukt intressant kurs! Min grupp har Helsingborg som stad, så jag har suttit och läst massa statistik och fakta de senaste dagarna.
Får se hur länge till jag sitter, funderar nämligen på om jag skulle ta en liten promenad ikväll för att få upp stegen lite. Så här ser min vecka ut so far, det är ju bara idag kvar och jag har som mål att gå minst 15 000 steg om dagen så det har jag ju klarat. Men Jeanette ligger 2 000 steg före mig så jag måste kämpa på.


31 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0