Resplan

Det var någon som frågade mig om hur vår resplan såg ut så jag tänkte lägga upp lite kort om vart vi ska åka innan vi ska till Nya Zeeland.

  • Hanoi
  • Halong Bay
  • Hué
  • Hoi An
  • Nha Trang
  • Mui Ne
  • Ho Chi Minh City (Saigon)
  • Kuala Lumpur
  • Singapore
Vi har inte riktigt satt några datum när vi ska vara på platserna. Det enda som är bestämt är att det blir Nha Trang över jul och nyårsafton firas i Ho Chi Minh City. Vi vill ha det avslappnat och ta dagarna lite som de kommer så därför har vi valt att inte ta för många ställen att åka till.

Efter NZ blir det som sagt Hong Kong för mig innan jag drar vidare till det ställe jag ska ha min LiA på. Men vart det blir får vi se.

47 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0