En rosa my little pony

Hej, jag vet att det var ett tag sen jag bloggade nu och jag hade gärna lagt upp lite bilder till er. Men av någon konstig anledning så har blogg.se valt att krångla så jag kan inte lägga upp bilder här. Dock finns det på Facebook så ni får gå in och kolla där tills det funkar på bloggen igen.

Idag var eller är det min namnsdag och mina underbara roomies överraskade mig med ett stort rosa gosedjur, en My little pony för att vara exakt. Plus att jag fick blommor och en glass av dem. En superbra namnsdag med andra ord. Jag har verkligen de bästa rumskamraterna man kan ha.

Slänger upp ett inlägg imorgon om allt spännande vi har fått göra hittills.


Kommentarer
Postat av: Mammi

Många grattiskramar på namnsdagen från Mammi, pappi o Philip. Saknar dig tjejen <3

2012-01-24 @ 12:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0