Update 02/10/2011:

Det var ju ett tag sen jag bloggade seriöst, så jag tänkte köra en liten uppdate så att ni blir lite up to date med vad som har hänt sen sist:

  1. Jag har flyttat ut ur kollektivet och bor numera i en lägenhet tillsammans med min kombo JJ (för förklaring över vän-förkortningarna).
  2. Skolan har börjat och vi har redan läst en kurs, entreprenörskap.
  3. Jag har varit ovanligt frustrerad och irriterad senaste veckorna (läs: sedan skolan började). Vad det beror på kommer ni med all säkerhet att få höra om några gånger här på bloggen.
  4. Vi har bokat resan till Nya Zeeland och det blir stopp i Vietnam, Malaysia och Singapore på vägen ner. Plus en liten tripp till Hong Kong efter NZ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0